HTML

<iframe src="http://www.facebook.com/widgets/like.php?href=http://www.post-ol.blog.hu/post-ol.blog.hu&lt;b&gt;&lt;u&gt;?utm_source=fblike&lt;/u&gt;&lt;/b&gt;" style="border: medium none; width: 450px; height: 80px;" scrolling=no frameborder=0></iframe>

Látogatók

Egy átlagos pécsi diák harca a nyugdíjasok ellen

Sokak kérésére összegyüjtöttem egy pár facebook postomat :D Egyébként ha like-olni szeretnél,nem elég rányomni,hogy tetszik,meg is kell erősíteni... elég kolbász ez tőle... :D

Friss topikok

  • TotálkárosJános: :DDDDD Ezen sírok :D Már bocsi,de nem a betegségeden hanem a szitunk röhögök :D (2013.02.14. 15:23) Kórházban
  • TotálkárosJános: Egyre durvábbak a mámik meg a részegek :D (2012.11.25. 00:31) Részegen...

Linkblog

Varratszedésre várva

2013.10.30. 15:51 TotálkárosJános

A tegnapi nap folyamán voltam varratszedésen a megyei kórházban itt Pécsett. Sok kemény,és lelkileg leépítő dolgot láttam a várakozásom alatt, azokat nem is írom le,mert nem ebbe kis írásba való,legyen elég annyi,hogy három 16 év alatti kisgyerek is volt,akik szegények nem cukorkáért jöttek,és nem is a nagyit kísérték el vizeletmintát adni,hanem azzal a bizonyos 3 betűs korral küzdenek. Na hagyjuk is,az effajta sajnálatos dolgok bemutatását ráhagyom a magyar média fellegváraira,a tré-vékettőre meg a retekklubbra,én más dolgokra specializálódtam. Szóval míg vártam a soromra sok érdekesség történt körülöttem. Megsavanyodott emberek tömkelege. De a legjobbak, kedvenc nyugdíjasaink voltak. Ezek a végletekig képesek lennének elmenni,hogy 5 perccel előbb bejussanak a doktorhoz. A saját anyjukat is eladnák 5 kiló paradicsomért,még azok is,akik a saját anyjukkal érkeztek  A káromkodások és a szentségelések 3 percenként röpködtek,mint a kis méhecskék a tavaszi virágzás beköszöntével,mintha egy péntek esti kocsmázáson vettem volna részt. Egyik pillanatban még puszi pajtások,beszélgetnek a csevapcsicsa receptjéről,meg kinek nagyobb sztár az unokája az oviban,suliban,a másikban meg hátbaszúrta volna Jolika néni Bözsike elvtársnőt a szék lábával,mert azt előbb behívták. A legjobb az volt,mikor a sors úgy akarta,hogy egyszerre legyen ott Szőcs Béláné és sorstársa Szőcs Béláné. Lehet ts-el írják a nevüket,azt nem tudakoltam meg,a hibámért ezúton is elnézésüket kérem,bár nem hiszem,hogy olvasnák ezt a bejegyzést. Ápolónő ki, Szőcsné be,vagyis csak ment volna,ha nem jelenik meg a druszája. Az idősebbik nehezen fogta fel,hogy azért mert előbb született nem privilégiuma,hogy ő mehet be előbb. Nem volt vele tisztában,hogy Tajszám alapján választják. Szegény nővért szidta,mint a bokrot,a dokit gondolom azért nem,mert félt,hogy beépít neki bosszúból egy katétert élete végéig. Én is egy szemét fiatal voltam az összes szemében,mert 3 óra várakozás után bebocsátást kaptam,hiába nem tehetek a behívási sorrendről. Tróger fiatalok irányítják az egészségügyet biztos,akik nem engedik előre az öregeket!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://post-ol.blog.hu/api/trackback/id/tr305606573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása