HTML

<iframe src="http://www.facebook.com/widgets/like.php?href=http://www.post-ol.blog.hu/post-ol.blog.hu&lt;b&gt;&lt;u&gt;?utm_source=fblike&lt;/u&gt;&lt;/b&gt;" style="border: medium none; width: 450px; height: 80px;" scrolling=no frameborder=0></iframe>

Látogatók

Egy átlagos pécsi diák harca a nyugdíjasok ellen

Sokak kérésére összegyüjtöttem egy pár facebook postomat :D Egyébként ha like-olni szeretnél,nem elég rányomni,hogy tetszik,meg is kell erősíteni... elég kolbász ez tőle... :D

Friss topikok

  • TotálkárosJános: :DDDDD Ezen sírok :D Már bocsi,de nem a betegségeden hanem a szitunk röhögök :D (2013.02.14. 15:23) Kórházban
  • TotálkárosJános: Egyre durvábbak a mámik meg a részegek :D (2012.11.25. 00:31) Részegen...

Linkblog

Csekkbefizetés rejtelmei

2012.11.23. 14:29 TotálkárosJános

SZTK,Posta,Helyijárat,Vásárcsarnok. Mi a közös bennük? Mindegyik nyugdíjastalálkozó központ. Ma,mikor elindultam a postára és felszálltam a 26-os buszra még nem sejtettem,hogy ma is kalandos dolgokban lesz részem. A történet ott kezdődik,mikor bemutatom a bérletem a sofőrnek,KÖSZÖNÖMMEL nyugtázza,én meg leülök. Jön egy tag,Hilbertné(kedvenc biosztanárom) alias (aljas) Katika féle gyilkos mosollyal
 az orcáján,mondom magamban ez ellenőr,nincs baj 5.-e van érvényes még a bérlet. Én is visszamosolyogtam egyél itt van. :D Mondja a tag,egy bizony lejárt,mert 6.-a van. magamban elküldtem melegebb éghajlatra az egész társaságot meg az összes rokonukat,sok pia fogyhatott,mert emlegettem őket becsülettel,ők meg csuklottak valószínűleg,mintha muszáj lenne,de ez a fél perc káromkodás elég volt arra,hogy eszembe jusson az,hogy áthárítom a sofőrre a büntetést,mert ő nem szólt h lejárt :D Ő,megnézte,azt mondta köszi,rajtam kívül más nem szállt fel. Mondom az ellenőrnek a sofőr a hibás mert nem szólt,én nem tehetek róla. odamentünk a vezetőhöz, az ellenőr jól lecseszte,az vissza,hogy van is nekem időm ilyenekre b@zdmeg,hagyjál már békén :D Kis színpadi jelenetünk elég volt arra,h megérkezzen a busz a célállomásra,én meg mondtam hogy erre nincs időm,játsszák le a ki a hibás,és majd szóljanak :D Jófiú létemre leléptem mint a húzat :D vettem bérletet is :D Megyek be a postára,hogy elintézzem kis dolgomat,látom 2 sor van,egy olyan hosszú,mint ide Ulánbátor a másikban 2 néni vegetál,egyik bőszen ordibál,nem veszekedett csak nagyothalló,így erélyesen beszél :D Jólvan,beálltam nagy sorba,3-4 perc telhetett el,mikor már majdnem sorra kerültem volna,már csak 1 ember állt előttem a kis sor 2. nagyija odajön,hogy ő ezt nem bírja,itt van már 15 perce,és hogy engedjem előre azonnal,már tolt is arrébb,mint egy mozdony,mondom persze,feleségül ne vegyelek?! De tudja mit,ma jó napom van cseréljünk helyet,én beállok a másik sorba a maga helyére,ön meg álljon ide. Jó csere volt részemről,mert a süket nagyi választ kapott a kérdésére,és távozott előlem,megnyílt az út,indulok is nagy boldogan röhögve a mámin,hogy előbb sorra kerültem mint ő,DE,DE NEM! Mert,mikor meglátta h sorstársa lelép,szó nélkül arrébb dózerolt,másodszor is,hogy ő előbb itt állt a sorban,mint én :D Itt nem bírtam tovább,és jó hangosan elkezdtem röhögni,és mondani,hogy HÁHHH TAKARODJ MÁR EL :DDDD Olyan talpas sallert tudtam volna adni neki,hogy a protkója kiviszi az ablak mögötti közfalat is,de nem,mert már kaptam az osztást az öregektől,hogy mit képzelek magamról. :D Bosszúból a nő,még kettő 80+os embert is ELÉM engedett. Így telnek napjaim,miközben a vizsgákra készülök.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://post-ol.blog.hu/api/trackback/id/tr184921669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása