HTML

<iframe src="http://www.facebook.com/widgets/like.php?href=http://www.post-ol.blog.hu/post-ol.blog.hu&lt;b&gt;&lt;u&gt;?utm_source=fblike&lt;/u&gt;&lt;/b&gt;" style="border: medium none; width: 450px; height: 80px;" scrolling=no frameborder=0></iframe>

Látogatók

Egy átlagos pécsi diák harca a nyugdíjasok ellen

Sokak kérésére összegyüjtöttem egy pár facebook postomat :D Egyébként ha like-olni szeretnél,nem elég rányomni,hogy tetszik,meg is kell erősíteni... elég kolbász ez tőle... :D

Friss topikok

  • TotálkárosJános: :DDDDD Ezen sírok :D Már bocsi,de nem a betegségeden hanem a szitunk röhögök :D (2013.02.14. 15:23) Kórházban
  • TotálkárosJános: Egyre durvábbak a mámik meg a részegek :D (2012.11.25. 00:31) Részegen...

Linkblog

Műtét után

2013.10.25. 12:40 TotálkárosJános

2 hét kihagyás után,sikeresen visszafolytam a pécsi buszozás vérkeringésébe,beépültem,mintha ki se maradt volna az az x nap. Örömmel észleltem,hogy nem változott semmi és senki,csak nekem a póló méretem,de rajtam kívül senki sem vette észre,na, nem mintha már vettem volna eggyel kisebbet szóval,sikeresen felszálltam a szokásos kis járatomra,bízni sem mertem abban,hogy helyem lesz,de abban reménykedtem,hogy nem kapok egy gyomrost,vagy egy vesést,esetleg akármit deréktájt,mert akkor elájulok,ha eltalálják a varratom. Döcögünk lazán a suli felé,mikoris egy nénike leejt valami papírdarabot. Én mertem feltételezni,hogy jó arc leszek,ha figyelmeztetem,hogy elhagyott valamit,de hibáztam,mert mikor mondtam neki,természetesnek vette,hogy majd én felveszem. Figyelmeztetem,hogy nem tudok még hajolni,mert körbe vágtak,de ő rávágta,hogy ilyen pofátlan kifogást még nem hallott,és én hazudok azért,mert tisztelettudatlan gyerek vagyok és lusta. Mondtam neki,a vita helyett már háromszor felvehette volna,mert én bizisten nem hajolok le a bevásárlólistájáért. Felhúztam a pólóm,hogy bebizonyítsam az igazam,mert szerinte,aki körbe van vágva az otthon fekszik,nem buszozik. Egyből szegény kisgyerek lettem,még helyet is kaptam. :DDDD. Az itt elmondott jelentéseket arról a láthatatlan megbízólevélről olvastam le,melyet Hajdu Alex szeretett főpásztorunk Isten kezéből vett át ,s élete munkaprogramjává tette,amikor a Krisztus fehér zászlaja alatt elindult az igehirdetés és a diák szeretetszolgálat magyar országútján, hitvalló bizonyságtevője legyen a buszozás tudományának,világmegváltó hatalmának,a magyar nemzet Isten által kijelölt küldetésének. A 7 esztendős püspöki működésének ezévi fordulója és örömünnepe alkalmából,nemcsak a dunántúli nyuggerista buszozás egyházkerülete,hanem a magyarhoni ny.-ista egyetemes egyházban,minden magyar hajlékban a hit,szeretet és a buszozás egységében összecsendülnek most a diákutazók lélekhárfái és visszasugározzák azt a sok önfeláldozó jóságot,szinte a kíméletlenségig menő,önmagát emésztő életenergiát,irántatok el nem fogyatkozó hűséget,amellyel jelent nektek. De most már biztos,ha kiveszik a varrataim,ha buszozni fogok,visszarakom a fűzőm,és máris lesz helyem :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://post-ol.blog.hu/api/trackback/id/tr795598792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása