HTML

<iframe src="http://www.facebook.com/widgets/like.php?href=http://www.post-ol.blog.hu/post-ol.blog.hu&lt;b&gt;&lt;u&gt;?utm_source=fblike&lt;/u&gt;&lt;/b&gt;" style="border: medium none; width: 450px; height: 80px;" scrolling=no frameborder=0></iframe>

Látogatók

Egy átlagos pécsi diák harca a nyugdíjasok ellen

Sokak kérésére összegyüjtöttem egy pár facebook postomat :D Egyébként ha like-olni szeretnél,nem elég rányomni,hogy tetszik,meg is kell erősíteni... elég kolbász ez tőle... :D

Friss topikok

  • TotálkárosJános: :DDDDD Ezen sírok :D Már bocsi,de nem a betegségeden hanem a szitunk röhögök :D (2013.02.14. 15:23) Kórházban
  • TotálkárosJános: Egyre durvábbak a mámik meg a részegek :D (2012.11.25. 00:31) Részegen...

Linkblog

A potyautas

2012.11.26. 20:54 TotálkárosJános

Ma elhatároztam,hogy Zodiákusi pontossággal tervezem meg az utazásom. Ma semmi és senki nem tesz keresztbe nekem. A projekt a buszmegállóig működött. Majd máskor előveszem,finomítva az adatokon. Felröppentem a 30asra,itt nem szoktam leülni, 2 megállót megyek csak,kibírom féllábon is. Még jó,hogy kettő van belőle. Magam elé engedtem mindenkit,hiszen én vagyok a grál lovagja,lássák kivel van dolguk. Illetve engedtem volna,ha egy tag nem erősködik,hogy ő bizony még engem is maga elé enged. Tudtam,hogy nem a legtisztelettudobb címre pályázik,hanem egy sunyi kis ellenőr,nem tudta,hogy tudom,pedig már egyszer megvágott egy nyolcszázas büntetéssel a férgese. Ráadásul fél órán belül kétszer. Szóval lenyomtuk a tiszteletköröket,mielőtt kivillantotta volna a kis kártyát,amivel igazolja,hogy itt bizony ő császár,mutattam is neki a bérletem,mint Leroy Jethro Gibbs az NCIS igazolványát. Meg is lepődött a kis kolbász nyakú. Kórház térnél le,kis várakozás a tömegben,majd 2esre fel,irány az úticél. Helyem is lett leültem egy négyesbe. Gyönyörködök a tájban,már amennyit lehet látni este,mikor is megszólít csengő hangon valaki két bökdösés kíséretével,hogy jegyeket bérleteket. Felnézek,hát spanom az az ellenőr a 30asról. Enyhe fogyatékkal élhet a gyerek,mert 10 perccel ezelőtt már lecsekkolt,de hát nincs mit tenni gyönyörködjön mégegyszer az igazolvány képemen plusz bérleten. Lehet felismert a képről,hogy én vagyok az előző páciens,de hirtelen felindulásból elkezdett pattogni,hogy nem igaz nem veszem észre,hogy szegény nyugdíjas néni itt álldogáll mellettem,és én meg nem adom át a helyem. Kérdezi h nem gondolom e úgy ,hogy ezt megkívánja az illem. Egy kedves barátom szavajárása jutott eszembe,rá is vágtam,hogy az lehet hogy ezt kívánná meg,de mint tudjuk az élet nem kívánság műsor. Egyébként is először a velem szembe ülő testileg visszamaradott, ellenben igen kövér valamitől kéne elkérje a jegyét. Aki értette mire gondolok és hallotta mit mondok azok jót röhögtek,akik nem értették azok bámultak rám hülyén,beleértve az ellenőrt is,ugyanis egy jól megpakolt bevásárlószatyor parkírozott velem szembe a bal kettőn. Szerencsére nem veszett el, mert a gazdája ott ült mellette. Mondtam neki baszogassa őt ne engem,hogy adja át a sorstársának a helyét. Persze a mammer beindult,hogy ha az ölébe veszi összetörik a tojás meg megnyomódik az alma. Őszintén le se kullantottam,hogy mi történik a nyersanyaggal,csak közben megérkeztünk az egyetemhez,ahol én leszálltam :D remélem sok bliccelőt mentettem meg,míg velem volt elfoglalva az ellenőr :D amúgy meg rohadjak meg hogy nem vagyok 70 éves,és le mertem ülni bérlettel,és azért meg külön szakadjon le a herém,mert táskák utaznak egyes emberekkel jegy nélkül a mellettük lévő ülésén,mikor én egyedül egy helyet merek foglalni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://post-ol.blog.hu/api/trackback/id/tr984927176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása