HTML

<iframe src="http://www.facebook.com/widgets/like.php?href=http://www.post-ol.blog.hu/post-ol.blog.hu&lt;b&gt;&lt;u&gt;?utm_source=fblike&lt;/u&gt;&lt;/b&gt;" style="border: medium none; width: 450px; height: 80px;" scrolling=no frameborder=0></iframe>

Látogatók

Egy átlagos pécsi diák harca a nyugdíjasok ellen

Sokak kérésére összegyüjtöttem egy pár facebook postomat :D Egyébként ha like-olni szeretnél,nem elég rányomni,hogy tetszik,meg is kell erősíteni... elég kolbász ez tőle... :D

Friss topikok

  • TotálkárosJános: :DDDDD Ezen sírok :D Már bocsi,de nem a betegségeden hanem a szitunk röhögök :D (2013.02.14. 15:23) Kórházban
  • TotálkárosJános: Egyre durvábbak a mámik meg a részegek :D (2012.11.25. 00:31) Részegen...

Linkblog

Megszívtam :)

2013.06.02. 22:23 TotálkárosJános

A biztonság kedvéért ma is jó napom volt a pécsi rengetegben. Az a jó itt,hogy mindig történik valami az emberrel,aki nem tapasztal semmi furcsát vagy idegesítőt,az burokban él,vagy otthon, esetleg a koliban kockul egész nap. Már akkor kellett volna tudjam,hogy valami ma megint nem fog stimmelni,amikor 5:50kor magamtól felkeltem és nem tudam visszaaludni,de akkor főleg amikor boltba menet frontálisan ütköztem a Biokom egyik tulajdonával az utcán,a cukrászda előtt. Massziv kis kuka,nyert is,én alsó testájon totálkárt szenvedtem,rajta egy horpadás sem keletkezett 1:0 az életnek,a kuka KO-val győzőtt. Reggeli után megcéloztam az OTP-t volt egy kis elintézni valóm. Bementem,2 ember intézte az ügyeit,nem voltak sokan. Megjelent két nyugdíjas néni,az egyiket magam elé engedtem,ugyse sietek,ő meg hátha. Grál lovagi gyengepontomat a másik mammer is kihasználta,és elém vágott,sietek a buszra címszóval. Szerencséd van,tolakodjál,legalább a buszon nem engem fogsz idegesíteni. Fél óra várakozás után,kicsit kezdtem már ideges lenni,hogy mit lehet ennyit szarakodni,nem tudtam elképzelni,mit csinálnak. Vásárcsarnoki részvényeket vesznek,vagy lictálnak a legújabb banyatank kötvényekre. 10 perc múlva a tolakódós mamó lepattant,azon meg sem lepődtem,mikor beszállt egy kocsiba. "Sietek a buszra",mi? A hazudós fajtádat megjegyeztem,essen bele a protkód a wc-be. Az a szerencséje mind a kettőnek,hogy ez egy olyan lepusztult bankfiók volt,hogy nincs sorszámadó autómata... Nem is értem,pedig manapság a legrothadtabb TOI-TOI budi is ad sorszámot. 5 perc alatt végeztem,kilépek az ajtón és belefutok egy előre be nem jelentett csöves felvonulásba. Tudják hol kell demonstrálni,bank előtt,ott a zseton,hátha nekik is csurran cseppen egy kis apró. Olyan hírtelen körbe vettek a hajlékonyak,hogy a kis leszerelő szövegemet sem tudtam alkalmazni,hogy van egy százasod,cigid,papírod esetleg dohányod. Ha megelőzöd őket,annyira meglepődnek hogy inkább békénhagynak,de most ők nyertel. Mondtam nekik van 200 ft-om,meg 3 szál cigim. Nagyon jól néztünk ki,ha Pataki Attila nem hülyült volna meg,és ott van, a Kör közepén állokra úgy rázendítette volna,mint a huzat. Egy jó barátom szerint :"Körbe adtak,mint egy joint-ot ,, :D Vezérük azt mondta,adjam oda,majd elosztják. Okés,feleltem meg is kapták. Tag le is lépett vele, a többi csövi meg engem kezdett el szórakoztani,hogy az miért kapott és ők miért nem,szídtak,ordibáltak utánam,mondtam nekik nyugodjanak meg,ez a szeretet ünnepe ha mind beledöglünk akkor is,a fagyi világnapja van  Eszembe jutott mikor Pesten az egyik ismerősömet betámadta egy csöves,hogy adjon neki egy cigit. Ahogy elővette a dobozt,egyből megjelent még 20 hasonló kaliberű vállakozó és körbevették,hogy nekik is kell. 170 magas 50 kilós srác nem tudott mit tenni,Páduai Szent Antal bőrébe bújt és elosztogatta.  Szeretem ezt a várost.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://post-ol.blog.hu/api/trackback/id/tr245341021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása