HTML

<iframe src="http://www.facebook.com/widgets/like.php?href=http://www.post-ol.blog.hu/post-ol.blog.hu&lt;b&gt;&lt;u&gt;?utm_source=fblike&lt;/u&gt;&lt;/b&gt;" style="border: medium none; width: 450px; height: 80px;" scrolling=no frameborder=0></iframe>

Látogatók

Egy átlagos pécsi diák harca a nyugdíjasok ellen

Sokak kérésére összegyüjtöttem egy pár facebook postomat :D Egyébként ha like-olni szeretnél,nem elég rányomni,hogy tetszik,meg is kell erősíteni... elég kolbász ez tőle... :D

Friss topikok

  • TotálkárosJános: :DDDDD Ezen sírok :D Már bocsi,de nem a betegségeden hanem a szitunk röhögök :D (2013.02.14. 15:23) Kórházban
  • TotálkárosJános: Egyre durvábbak a mámik meg a részegek :D (2012.11.25. 00:31) Részegen...

Linkblog

A biztonság záloga

2012.11.23. 14:35 TotálkárosJános

A volánnal azért jó utazni,mert mindig tartogat meglepetéseket. Már a várakozás közben fel szoktam idegesíteni magam,mert tudom,hogy a buszozás szar lesz. Ebben sosem csalódok. Biztos pont az életemben. Elsőként szálltam fel,összejött az élet,nem túrt ki senki. Ez jel volt,észre kellett volna vegyem,de a siker mézédes cseppjei,hogy helyet választhatok,megrészegítettek. Hátul ki is néztem magamnak 
egy jóképű kétszemélyest,gondoltam a nyugger láb idáig nem hozza el a tulajt. Hibáztam,a mellettem lévő szabad hely kelt el először a nézelődök között. Én sem vagyok kicsi,de bevonzottan sikerrel egy akkora nénit,hogy a bölcsek kövérében Eddie Murphy,kisbaba hozzá képest. Nem is értem amúgy,idejön,rámnéz,látja,hogy én sem most menekültem etiópiábol,és azt gondolja magában,nem baj csakazértis rád ülök kisgyerek. Rám is ült,nem viccelt,az alváza fele a combomon van. Kaptam cserébe még jó kis izzadság szagot is. Most úgy érzem magam,mint egy agyonvert boxoló. Csak a kezem meg a fejem tudom mozgatni. Viszont egy a jó benne,karambol esetén akkor sem repülök el ebből a pozícióból,ha 120szal nekidurrantunk valaminek frontálisan,vagy bezuhanunk egy szakadékba. Néni"ke" kitölti becsülettel a helyet. Szerintem be is ragadt. Csak tudjak leszállni Bonyhádon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://post-ol.blog.hu/api/trackback/id/tr854921688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása